Že tri dni rišem in narisano mečem v koš za smeti.  Akvarij, ki sem ga želela naslikati z akrilnimi barvami je bil čista polomija.  Že skica je bila grozljiva, barve pa sem tako napackala, da bi še dojenček lepše naredil. Morska zvezda ja bila taka kakor da bi črve zvezal v peterokrako, ribe so bile podobne polomljenim keramičnim ploščicam, rastline pa kot s kakega planeta  iz znanstveno fantastičnih filmov.

Sledil je poskus risanja čebule z navadnimi barvicami. Grozljivka. Cel dan sem nesrečna buljila v eno samo čebulo in vsaka črta, ki sem jo narisala je bil projekt zase. Nariši črto, porediraj. Stokrat. Potem pa še barvice. V najmanj stotih odtenkih, ki so mi na razpolago nikakor nisem mogla najti tistega, ki bi ustrezal barvi čebule.  Drugič si zagotovo za risanje izberem rdečo čebulo, ker ti rjavi odtenki ubijajo. Vsi so isti.

Naslednji projekt so bili Lada piškoti.  Elipsa levo, elipsa desno, široka elipsa, ozka elipsa. Do barvic niti nisem prišla. Piškote sem pojedla. Čečkarije pa zabrisala v kanto.

Dva zajca – igrači, ki jih ima M. na polici sta res luškana. In sem ju celo uspela narisati ter na pol pobarvati. Ampak sem naredila napako, ker sem uporabila vodotopne barvice.  Suhe barvice niso več dobro prekrile podlage in sledilo je čečkanje po zajcih “kar tako”. Nesrečnika zdaj čakata, da ju prerišem ali pa vržem v smeti. Se še nisem odločila.

Danes pa je bil končno dober dan.  Z navadnimi svinčniki sem narisala plišastega medvedka. Sicer je spet trajalo cel popoldan ampak vaja dela mojstra. Se bom že še naučila.

A ni lep? Meni je zelo všeč.

medo.jpg