Običajno jemo Pečjakove cmoke ampak tokrat bo malo drugače. Slive so bile na dolenjskem ravno zrele in jih je bilo škoda pustiti. Zato sem se spet lotila packanja po kuhinji in nastalo je testo:

testo.jpg

Potem pa mini krogle s slivo v sredini:

cmoki.jpg

Sledilo je zlaganje v zamrzovalnik, naslednji dan pa še pakiranje v vrečke.

Za izdelavo 43 cmokov ( 3,5 kg)  sem skupaj porabila 3 ure svojega časa, 12 dag margarine, 2 kg krompirja, 700 g ostre moke, 1 kg češpelj, malo soli, malo sladkorja in 4 jajca. Cena sestavin je bila 4,3 € skupaj s slivami čeprav sem te dobila zastonj.

Cena 500 g Pečjakovih mareličnih cmokov (za slivove ne vem koliko stanejo) je 2,99 €. Moji pa brez vloženega tri urnega truda in porabljene energije stanejo 0,62 €.

Torej, če:

  • radi kuhate ali

  • ste brezposelni ali

  • ne marate okusa Pečjakovih zmrznjenih dobrot 

se vam masovna proizvodnja splača. Jaz bom drugič rajši risala.

 

p.s.: Zbiram naročila za leto 2008. Prodajala bom sveže, sladke, skoraj nič črvive slive. Cena: 1,18 € (ceneje kot v Mercatorju).😀