Na dolenjskem je koruza že (pre) zrela. 

koruza.jpg

 

Najprej sem jo narisala. Potem pa smo združili prijetno s koristnim. Kralj je iz kleti znosil les, ki ga je napadla nekakšna goba, zakuril kres, potem pa je sledil prijetni del pri katerem sem intenzivno sodelovala tudi jaz. Pekla in jedla sva koruzo ter pila cviček.

ogenj.jpg

 

Koruzo sem narisala za ostalo pa mi je zmanjkalo potrpljenja. Risanje z barvicami gre izredno počasi. Zelene grozdne jagode so ostale nepobarvane, manjka pecelj pa še kakšen list trte bi bil lahko zraven in mogoče del košare. Bom dokončala pozimi, ko se bo manj dogajalo in bom lažje dalj časa sedela na enem in istem mestu. Ali pa ne, saj sem tako in tako delala na nekem čudnem papirju. Kako pa se nariše ogenj? Ah. Pa še ena slikca je v predalu, ki čaka na še malo barve….

 nedokoncana-koruza.jpg