Evo, pa sem spet tukaj. Val mi je dala domačo nalogo in se spodobi, da jo naredim. Spodaj so naključna dejstva o meni, če pa koga še kaj zanima naj kar vpraša.  

  1. Nikoli ne pošiljam verižnih pisem in na njih ne odgovarjam. Tudi če mi zaradi tega grozi 300 let nesreče. Take zadeve takoj letijo iz “inboxa” v  kanto za smeti. Ker zaradi tega zapisa to ni več dejstvo, dodajam še sedem točk: 

  2. Spim. Veliko. Kot dojenček. Rabim minimalno 8 ur spanja na dan, da potem nisem tečna. Višja kot je številka bolj sem dobre volje.

  3. Na dan popijem ogromno kave. Strašno mi je dobra. Kakršnakoli. Z mlekom ali brez, s sladkorjem ali brez. Verjetno pa je to na nek način povezano s točko 2.

  4. Izredno rada imam sonce in vročino. Poletje mi je najlepši del leta. Kljub vsem nevarnostim sončenja to redno počnem. Veliko. Da sem potem črna kot zamorc in da imam dovolj energije za zimo (brrrr).

  5. Nakupovanje oblačil mi je običajno nočna mora. So pa dnevi, ko ta odpor čudežno izgine in potem ni mej. Kot na primer ta teden. Samo še ponudbo čevljev moram pregledati, ostalo že imam.

  6. Avto najraje vozim sama in ne maram biti “taksist”. Strašno sem nesrečna, če moram koga čakati, ker nima lastnega prevoza, meni pa je že strašansko dolgčas. Idealni zmenki so: dobimo se “tam” ob “tej” uri “če se mi bo ljubilo”.

  7. Rada se “klatim” a za to nimam prav veliko priložnosti, niti družbe. Enkrat na leto SP v tujino, vse drugo je večinoma neplodno prepričevanje družinskih članov.

  8. Moje redke laične športne aktivnosti so: tenis, badminton, rolanje, kolesarjenje, surfanje in neskončna hoja v neprstrm klanec. Smučanje je taka redkost, da skoraj ne sodi sem. Tek pa sovražim.