Včeraj sem na televiziji gledala oddajo o psihokinezi in sem začela razmišljati o raznih drobnih čarovniških zadevah, ki se mi dogajajo. Te sicer nimajo nobene veze s premikanjem predmetov, ukrivljanjem ter lomljenjem žlic ampak so vseeno tako čudne, da se včasih vprašam: “kaj pa če je vse res?”.  Kaj če lahko nezavedno s svojimi možgani vplivamo na dogodke?

Pred leti sem se z avtom peljala na obisk k mami in pred mano je vozil tovornjak v lasti nekega gledališča, vsaj tako je pisalo na nalepki. Ko sem na križišču, pri rdeči luči, stala za njim, sem za hip pomislilila: “kaj če se med vožnjo odprejo zadnja vrata tovornjaka in ven popadajo stvari, ki jih ima naložene?” Zaradi tega “kaj če” sem previdno povečala varnostno razdaljo, da ne bi slučajno padel tovor na moj avto. Še pred naslednjim semaforjem so se zadnja vrata tovornjaka dejansko odprla. Sicer ni nič padlo ven, vsaj ne name, ampak je bila zadeva dovolj čudna, da se je še danes spominjam.

Podobna zadeva je s klicanjem prijateljice po telefonu. Redno se je dogajalo, da sem jo poklicala, nekaj trenutkov po tem, ko se je ona  z možem pogovarjala o tem, da me mora poklicati. S tem telefoniranjem sem si pridobila naziv: “Čarovnica”.

carovnica.jpg

Ali se vam je kdaj zgodilo, da ste se na lepem spomnili neke osebe iz svoje preteklosti? Osebe, ki je že res dolgo niste videli? In ste jo potem še isti dan srečali? Meni se je to zgodilo vsaj trikrat.

Zanimiva je bila tudi teorija starejše gospe, ki sem jo enkrat srečala v bolnici. Obe bolni, vsaka v svoji bolniški postelji sva razpravljali o tem zakaj ljudje zbolimo. Njeno mnenje oziroma bolj razmišljanje, je bilo, da s svojimi mislimi in znanjem lahko vplivamo tudi na delovanje možganov in posledično na delovanje organizma. Nekakšno samoučenje možganov, ki potem neodvisno od naše volje vplivajo na delovanje organizma. Na primer: če beremo ali se na kakšen drugačen način poučimo o določeni bolezni ali pa o njej veliko razmišljamo, potem to informacijo naši možgani izkoristijo in (v tem primeru negativno) vplivajo na fizično delovanje našega telesa.

Te paranormalne, telepataske, psihokinetične in ne vem še kakšne zadeve so res včasih malo grozljive (če verjameš). Dokler pa znanstveniki ne ugotovijo kaj je na stvari si lahko merimo IQ s podobnimi neumnostmi kot je tale: karte