Katera je najbolj neumna stvar, ki ste si jo kdaj želeli? In tudi kupili? In potem niste vedeli kaj bi z njo? In vam je bila samo v napoto? In se na njej še vedno nabira prah, ker ste si jo nekoč pač želeli in jo je zato škoda?

Jaz si že kar nekaj časa želim imeti Kič Kuglo™. Nujno jo rabim! Še bolj nujno kot sem rabila mikrovalovko v kateri sedaj vsak dan pogrejem vodo za čaj ali mleko. Štedilnik ni dovolj dober za ta opravila.

kic-kugla.jpg

Ne želim si kakšno grde, plastične, cenene, na hitro narejene. Mora biti taka ta prava, kot jo imam v spominu iz otroštva, se mi zdi. Iz stekla, ravno prav kičasta. Pa je ni, vsaj jaz je ne najdem, tudi v Šparu je nimajo niti v Merkatorju. Niti v trgovini s spominki. Saj bi si jo naredila sama ampak to ne bi bilo to.

puncka.jpg

Zakaj si želim ravno kuglo in ne porcelanaste punčke za na posteljo? Zato, ker nimam primernega pregrinjala in ker bi bila uboga reva verjetno več na tleh kot na svojem mestu. Jutranje postiljanje mi ne gre od rok, sem bolj zaspane sorte.

gondola.jpg

Plastična beneška gondola tudi ne pride v poštev. Bi vnesla preveč nemira v družino. Komentarji v smislu »kaj boš v Benetkah« ali pa »kateri normalni moški bi peljal svojo ljubljeno na romantično vožnjo po smrdljivem in umazanem kanalu in jo potem še izpostavil bombnemu napadu golobov na Markovem trgu«, bi bili vsak dan na dnevnem redu. Kič kugla je idealna rešitev. Tole pa tudi ni tako hudo:

kic-kugla-1.jpg

In zakaj »Kič Kugla™«? Za vsak slučaj, če se slučajno v prihodnosti odločim, da jih bom izdelovala in ker se mi niti ne sanja kako se jim reče po slovensko.😀