Najprej hvala ervinatorju za prijazen nasvet glede naslova mojega spletnega dnevnika. Moja razmišljanja ob nastajanju bloga niso vključevala slovnice ampak le to kaj naj sploh pišem. Tudi pri ostalih besedilih, ki jih bom napisala bo zadeva podobna in se že vnaprej opravičujem za vse  slovnične napake.

Seveda je za vse kriva moja učiteljica slovenščine. Kdo pa drug? 😀

 Wrienn

In kaj bom pisala v dnevnik? Za začetek sem se odločila, da bom poiskala in postopno objavila vse informacije o rastlinah, ki so v receptu za Jagermaister. Malo znanja o zdravilnih rastlinah in discipline (rastlinic je okrog 40)  ne bo škodilo. 

Na strani “Moja galerija” pa bom objavila vsako mojo novo risbo. Kritike in komentarji so dobrodošli, še bolj pa nasveti, saj je risanje le moj občasen hobi in nimam nobenega formalnega znanja o tem. Sicer se trudim, da bi se kaj naučila ampak gre stvar bolj počasi. Vaje s frekvenco 2-3 na leto in površno brskanje po internetu je odločno premalo.

Zakaj sploh pišem blog? Nimam pojma. Da blogi obstajajo sem izvedela lani, kako pa to deluje v praksi pa sem preizkusila šele letos januarja. V resnici je tole že moj četrti poskus pisanja: prvi blog mi ni bil všeč, druga dva (komaj odprta) pa sem morala zaradi tehničnih težav zbrisati.  Upam, da bo s tem več sreče. Vsaj dokler se ne naveličam.

Vabljeni!